czwartek, 19 kwietnia 2018

tafla odbicia

otwarta twoją myślą
zamykam się
w braku perfekcji
lustro
odbija kształt
nie mój
twoim spojrzeniem 
malowany obraz
wymija mnie
brakiem punktów stycznych
nie widzisz
krzywizn
jakie stanowią
moją wartość
zamknij oczy
w sobie
może mnie
zobaczysz

Pink - F**kin' Perfect
Wybrałam złą drogę, raz czy dwa
Wygrzebałam się z tego krwią i ogniem
Złe decyzje, to nic nie znaczy
Witaj w moim żałosnym życiu
Poniżana, zagubiona, niezrozumiana
Pani: "Nic się nie stało, wszystko jest w porządku", to mnie nie złamało
Zawsze w błędzie, zawsze z drugim podejściem, lekceważona
Spójrz, wciąż tutaj jestem
Pięknie, pięknie proszę, nigdy, ale to nigdy nie czuj się
Jakbyś był mniej niż ku***sko idealny
Pięknie, pięknie proszę, jeśli kiedykolwiek czujesz się jakbyś był niczym
Dla mnie jesteś ku***sko idealny

Jesteś tak podły, gdy mówisz o sobie, jesteś w błędzie
Zmień głosy w twojej głowie, spraw, by zamiast tego cię polubiły
Tak skomplikowane, spójrz, szczęściarzu, możesz to zrobić
Wypełniony tak wielką nienawiścią, co za męcząca gra
Dość tego, zrobiłam wszystko, co przyszło mi do głowy
Przegoniłam wszystkie moje demony, widzę, że zrobiłeś to samo

Cały świat bał się, więc ja przezwyciężyłam strach
Jedyną rzeczą, którą powinnam pić, jest lodowato zimne piwo
Tak dobrzy w kłamaniu i staramy się, staramy, staramy,
ale staramy się za bardzo i marnujemy mój czas
Nie szukaj krytyków, bo oni są wszędzie
Nie podobają im się moje dżinsy,
Nie pojmują mojej fryzury
Wymieńmy się i róbmy tak przez cały czas
Dlaczego to robimy?
Dlaczego to robię?

Pięknie, pięknie proszę, jeśli kiedykolwiek czujesz się jakbyś był niczym
Dla mnie jesteś idealny

2 komentarze:

  1. Tak, czasami staramy się za bardzo, gubiąc istotę bycia blisko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a czasami za bardzo pracuje nam wyobraźnia zamiast oczu - i patrzymy nie na kogoś lecz na wyobrażenie tej osoby w naszej głowie.

      Usuń