niedziela, 27 maja 2018

istota

czasem
niewłaściwość przyciąga
tak mocno
a to co niedostępne
wchodzi w dłonie
taką słodyczą
że nie sposób
odrzucić
w imię
wyższych celów
i nagle
spojrzenie, zapach, dotyk
realnego świata
zachwyca
w głowie
sercu
ciele
chwytam
ulotność motyli
chwil
w bukiety
i chłonę to
co pozwala odróżnić
kłamstwo od prawdy
winę od grzechu
plastik od życia
wgryzam się w jabłka
nie powinno dziwić...
jestem przecież kobietą


Andre Kohn
(https://pl.pinterest.com/pin/119275090109093287/)
Beautiful Oil Paintings by Andre Kohn

22 komentarze:

  1. Dziś coraz trudniej o jednoznaczne rozróżnienia, wątpliwości zawsze zostają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta kolorów mieści w sobie więcej niż tylko biel i czerń.

      Usuń
  2. Czy ja Cie już pisałam, że masz talent????
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja już Ci pisałam ,że nie masz talentu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. I z uśmiechem pozdrawiam.

      Usuń
  4. Brawo...brawo...szóstka z zadania , ale o tym to Pani wie wszak mamy intuicję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dygam wdzięcznie choć do braw niezwyczajna jestem.
      Za to lubię zapach truskawek...

      Usuń
  5. Kokieteria, też bywam kokieteryjna ale dzisiaj jestem ...wyraz mi znikł, pamięć odmówiła posłuszeństwa. Nie czerwienię się, nie rumienię nie ...nie zechciała by Pani , pójść ze mną na bosy spacer, bosą stopą i nagim sercem...i tym kamiennym co u nogi uwiązan ...bym sie zakochac chciała , bym się chciała zapomnieć, zadurzyć , odurzyć , omamić dać omotoć....polać cieczą łatwopalna i podpalić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna najlepszą jest porą na zakochanie, zapomnienie i całopalenie siebie w spełnieniu takim uczuciu. Życzę tego bardzo Pani.
      Wiosna to pora również najlepsza na spacery - bosonogie po wilgotnej od rosy trawie... biegając po chmurach nie da się zgubić.

      Usuń
  6. a myślałam ,że z Pani , Samarytanka chociaż w odrobinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odrobinie się znajdzie...
      chyba...nawet we mnie.

      Usuń
  7. Rzecz jednak w tym ,że gdy coś , się dzieje, jest piękne i wzniosłe a gdy powstaje według planu, męczy, nudzi...trudzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany są potrzebne na równi ze spontanicznością, równowaga jest istotna. Smak życia polega na znajdowaniu radości w chwili - tak myślę.

      Usuń
  8. Plan jest dobry przy budowie domu ale po co komu plan na odwiedziny na chwilę u kogoś z kim nie zostaniemy do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na odwiedziny nie jest konieczny wcale
      wystarczą chęci

      Usuń
  9. a ja byłam pod Pani drzwiami a nie zostałam wpuszczona. Nie pukałam ale po co pukać kiedy się już jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co wpuszczać skoro się idzie na spacer?

      Usuń
  10. Bez szeroko otwartych drzwi, spacer jest tylko udawaniem ,że jest się razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że drzwi w ogóle są zbędne na spacerze...

      Usuń
  11. a czy na spacerze, ważni są ludzie ?

    OdpowiedzUsuń