niedziela, 17 marca 2019

bez ucieczki

nie wiesz
nawet
jak bardzo
uciekałam
ale na próżno
i teraz
za późno jest
by się bronić
szczęście
smakuje czasem
bólem
kiedy jak głupia
ćma
lgnę do światła
wiedząc
że nie przeżyję
oddałam ci
drżące czucie
co spłonie
w końcu jak ja
w tych chwilach
kiedy łudzę się
że mam dom
ale przecież mogłam
wcale
nie zdarzyć się
tobie


Elvis Presley
Can't Help Falling In Love
Mądrzy ludzie mówią, ze tylko głupcy się śpieszą
Ale nic na to nie poradzę, że zakochuję sie w tobie (2x)
Czy mam zostać, czy to grzech
Jesli nic nie mogę na to poradzić, że zakochuję sie w tobie
Tak jak rzeka, łagodnie wpływa do morza
Kochanie, tak to teraz jest, niektóre rzeczy muszą sie wydarzyć
Weź moją rekę, weż także całe moje życie
Nic na to nie poradze, ze zakochuje się w tobie

Nic na to nie poradzę, że zakochuje się w tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz