piątek, 7 czerwca 2019

wiara?

przynosisz
wszystkie gwoździe
wbite 
w drewno serca
i chcesz
bym uczyniła cud
stworzenia
a ja patrzę
jak wierzysz 
w wymyślony raj
który otworzę ci
odpustem
jakbym była
bogiem
i duszę się
poczuciem winy
że nie potrafię
dać ci
zbawienia

Rag'n'Bone Man
Human

 (...)Niektórzy ludzie mają prawdziwe problemy
Niektórzy ludzie nie mają szczęścia
Niektórzy ludzie myślą, że mogę je rozwiązać
Panie, o niebiosa

W końcu jestem tylko człowiekiem
W końcu jestem tylko człowiekiem
Nie zrzucaj winy na mnie
Nie zrzucaj winy na mnie

W końcu jestem tylko człowiekiem , popełniam błędy
W końcu jestem tylko człowiekiem, to wszystko czego trzeba
By zrzucić winę na mnie, nie zrzucaj winy na mnie
  Bo żaden ze mnie prorok ani zbawiciel
Powinieneś zwrócić się gdzieś wyżej

W końcu jestem tylko człowiekiem
W końcu jestem tylko człowiekiem
Nie zrzucaj twojej winy na mnie
Nie zrzucaj winy na mnie

Jestem tylko człowiekiem, robię co mogę.

2 komentarze: