sobota, 22 czerwca 2019

Zwykłość...

kiedy zachodzę
za horyzont
twoich zdarzeń
w moich oczach
rodzi się
tyle pytań
bo może przecież się
tak zdarzyć
że nie byłoby
wcale
waty cukrowej
a tylko zwykła codzienność
i gaszenie deszczu
cukrem
twoich oczu
a potem utarczki 
i inne zdania
bym mogła
biegać boso myślą
po twoich słowach
odkrywać
wciąż 
następne kartki
i może nie byłoby 
dobrze wcale
byłoby tylko
wspólnie
jak dzielone przez dwa
najprostsze gesty

The Cranberriers - Dreaming My Dreams

Całe moje życie zmienia się każdego dnia
W każdy możliwy sposób
Chociaż moje marzenia
W nich nigdy nie jest tak jak wydaje się być
Nigdy nie jest tak jak się wydaje

Wiem że już wcześniej czułam się w ten sposób
Ale teraz odczuwam to jeszcze mocniej
Ponieważ to przyszło od Ciebie
Potem otwieram się i widzę
Że ta, która się zakochuje to ja
To inny sposób na to aby istnieć

Chcę więcej, to jest niemożliwe do zignorowania
Niemożliwe do zignorowania
Spełnią się, niemożliwe jest, żeby tak się nie stało
Niemożliwe, żeby tak się nie stało

Teraz mówię do Ciebie otwarcie
Masz moje serce, więc nie rań mnie
Jesteś tym czego nie potrafiłam odnaleźć
Całkowicie niesamowitym umysłem
Tak wyrozumiałym i uprzejmym
Jesteś dla mnie wszystkim

Och, moje życie zmienia się każdego dnia
W każdy możliwy sposób
Chociaż moje marzenia
W nich nigdy nie jest tak jak wydaje się być
Bo ty jesteś dla mnie marzeniem
Marzeniem dla mnie

2 komentarze:

  1. Czy od pierwszej chwili wiemy, że jest tak, jak być powinno? Cały czas się przecież zmieniamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy do ostatniej chwili wiemy, że było tak, jak być powinno? Cały czas doświadczamy inaczej...

      Usuń