niedziela, 4 listopada 2018

ciche życzenie

bądź
zły czy smutny
bo mnie nie ma
lub jestem
zbyt mocno
bądź
rozgadany
przerywając każde
moje zdanie
bądź
uśmiechnięty
kiedy widzisz
jak głupiutka jestem
bądź
pochmurny
kiedy zawodzę 
nie mając o tym
pojęcia
bądź
kochający
mocno tak
że tchu mi brak
jakkolwiek bądź
tylko
bądź
dla mnie
tej niedoskonałej

Hooverphonic - Mad About You
Poczuj ten klimat, poczuj to przerażenie, poczuj ten ból,
Doprowadzają mnie do szaleństwa
Już nie mogę udawać
Na litość boską, czemu jadę złym pasem?
Na drugie imię mam Kłopot
Ale ostatecznie nie jestem aż tak zła
Czy ktoś może mi powiedzieć czy to źle mieć takiego bzika na Twoim punkcie?
Szaleję za Tobą
Szaleję
Czy jesteś podejrzanym winem,
Po którym będę miała rano kaca
Czy po prostu ciemno niebieską miną lądową,
Która eksploduje bez przyzwoitego ostrzeżenia
Daj mi całą swoją nienawiść
A przemienię ją w naszym łóżku
W nigdy nie widzianą namiętność, nie znaną namiętność
To dlatego tak za Tobą szaleję
Szaleję za Tobą (…)

2 komentarze:

  1. zdecydowanie wolę Twoje wiersze niż tekst tej piosenki. dobrze, że śpiewają w obcym języku, dzięki czemu można się skupić na muzyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksty... zawsze można interpretować. Lubię ten utwór - przenosi mnie na autostradę wyobrażeń. I tak sobie myślę - jak to dobrze, że każdy ma własną wrażliwość muzyczną - dzięki tumu istnieje taka różnorodność.

      Usuń