niedziela, 4 listopada 2018

potępienie

idę na przekór
stawiając kroki
po drabinie
kręgosłupa
który pękł
i słyszę wciąż
nie patrz
nie dotykaj
nie czuj
odrzuć
zostaw
nie podnoś
sklej
a ja
chcę tylko
by raz jeszcze
wiatr
rozwiał mi 
sukienkę
poczuć
że żyję



Diana Panton - Fly Me To The Moon
(…)Unieś mnie do Księżyca
Pozwól mi mienić się pośród gwiazd
Pozwól mi zobaczyć jaka jest wiosna
Na Jupiterze i Marsie
Inaczej mówiąc, chwyć moją dłoń
Inaczej mówiąc, kochanie, pocałuj mnie
Napełnij moje serce piosenką
I pozwól mi śpiewać zawsze i dłużej
Jesteś wszystkim, czego pragnę
Wszystkim, co uwielbiam i ubóstwiam
Inaczej mówiąc, proszę, bądź wierny
Inaczej mówiąc, kocham cię (…)

2 komentarze:

  1. Każda z nas ma podobne pragnienie, przynajmniej raz w życiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe. W gruncie rzeczy się tak nie różnimy. :-)

      Usuń