piątek, 14 lutego 2020

łopot motyli

rozkochałeś mnie
w sobie
trzęsieniem ziemi
mojego ciała
na myśl
o tchnieniu
twojego dotyku
rozkochałeś mnie
w sobie
onieśmieleniem bezdechu
na dźwięk słów
wyszeptanych
w moje włosy
rozkochałeś mnie
w sobie
obrazem człowieka
czule wypełniając
mój zachwyt 
miękkością
rozkochałeś mnie
w sobie
ciepłym oddechem
malując szybę
mojego serca
teraz szczęście
ma smak
miodowy 
w kolorze
twoich oczu

Ewa Świtała
https://www.facebook.com/Ewa-%C5%9Awita%C5%82a-1644054439140046/

6 komentarzy:

  1. A każdy pocałunek tak jakby był tym pierwszym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w rozkochaniu każdy pocałunek jest tym pierwszym...

      Usuń
  2. Piękne wyznanie na Walentynki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęście ma smak miodowy... - bo miód zdrowy słodki i ten kolor...optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście ma smak w zależności od przyczyny, która je wywołuje. Czasem miodu, czasem rosy, a czasem nieba...

      Usuń