wtorek, 23 stycznia 2018

Dziurawy sennik

dlaczego nie śpisz
pytasz
odgarniając mi włosy
by zobaczyć
oczy 
zmęczone zbyt
pełne ukrytych znaczeń
niewypowiedzianych słów
które bolą
sól sypiąc do łez
miłość to nie jest
zwykła kromka chleba
z której nie gubi się
okruszka
pieczołowicie dbając
czasem miłość potrafi
bić na oślep
własną niemocą
niezrozumieniem
brakiem
którego nie da się
wypełnić
łapię ją wtedy
za ramiona
i nie zważając na ból
który zadaje
przytulam
z całej siły
kocham cię
powtarzam jak mantrę
taką jaką jesteś
cię kocham
i potrzebuję
do życia
szeptem to krzyczę
ogłuszającym mi głowę
w końcu mam już
do objęcia
tylko ramiona
roztrzęsione
potem siedzę 
pół nocy
na brzegu łóżka
i patrzę jak śpi
zadając sobie pytania
patrzę
i przytulam
pełna strachu
paraliżującego
mój sen

Kinga Britschgi - But a Dream Within a Dream 
(www.kingabritschgi.deviantart.com)
But a Dream Within a Dream by KingaBritschgi

2 komentarze:

  1. Miłość potrafi zaboleć...a ten obraz nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak...słodycz z goryczą przemieszana - najlepiej wie o tym moja córka.
    Zgadzam się - obraz jest przecudny...

    OdpowiedzUsuń