czwartek, 22 lutego 2018

proszę, nie zgub mnie

przerastam ostatnio 
swoje mniemanie o sobie... 
niepięknie tak 
jak tylko można
i boli czasem
że nie ma
choć jest
a dziś
chciałabym
położyć siebie
na twoim ramieniu
i skrócić myśli
o głowę
by tylko czuć
jak idziemy 
na spacer
dłońmi po łące
ciepłem skóry kwitnącej
opowiem ci
krokami oddechu
jak nam jest
w mojej wyobraźni
kiedy nocami
zaspokajam głód
tego
co jest niemożliwe 

Michael Cheval - Pearl Harmony
(https://www.pinterest.co.uk/pin/841539880341808333/)
Michael Cheval - PEARL HARMONY - Oil on Canvas

6 komentarzy:

  1. Chyba się powtarzam .... ale ten wiersz jest naprawdę przepiękny.
    Moje uznanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ten uśmiech na mojej twarzy.

      Usuń
  2. A wiesz, że czasami też mam ochotę skrócić myśli o głowę...
    Stokrotka ma rację, przepiękny wiersz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy ma czasem potrzebę użycia gilotyny na słowach w głowie.
      Cieszy mnie, że się podoba.

      Usuń
  3. Jeśli prawdę Pani pisze, obrzydliwe to i straszne i przerażające. Potworem jest pani obnażając tak delikatne i kruche odczucia, które skrzydłem motyla zmasakrować można i zamordować, nawet przypadkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli prawdę tak się czyta w odbiciu siebie może trzeba mniej uciekać przed ludźmi. Nawet nie przypadkiem. Wtedy strach i przerażenie przestają przesłaniać...

    OdpowiedzUsuń