poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Przytul moją tęsknotę

nie wiesz wcale
jakie to trudne
oglądać dziś niebo
bez możliwości 
pokazania ci obłoków
po nim cwałujących
i jak nie smakuje 
herbata
pita z kubka
niepodanego twoimi dłońmi
jak nie trafia treścią
książka
bez oparcia twoich ramion
czytam to życie 
z daleka od ciebie
powywracane
przez nieczytelny
wielokropek
zetrzyj ze mnie
tęsknotę
ciepłem miodowego granatu
dotykiem
twoich oczu

Maria Magdalena Oosthuizen 
(https://zszywka.pl/p/boskie-fine-art-painting-by-maria-m-21143196.html)
Boskie! Fine Art Painting by Maria Magdalena Oosthuizen


7 komentarzy:

  1. Ta namacalna tęsknota wyziera z każdego niemal wiersza, czy to studnia bez dna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... jak się kocha i brakuje to się tęskni. :-)
      A jaka siła napędowa do wierszy przy okazji...

      Usuń
  2. Ten "dotyk twoich oczu" najbardziej mnie wzruszył...
    Serdecznie Cię przytulam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tonąć w takim dotyku. A przytulenia nigdy zbyt dużo - dziękuję pięknie.

      Usuń
    2. do mnie z kolei najbardziej przemawia "ścieranie tęsknoty"
      to nie jest łatwa sprawa, ale ile radości potrafi dać obu stronom...
      ciekawe, ilu "dyżurnych" trzeba spotkać w życiu, żeby tablica była nieskazitelne i pachnąca pożądaniem.

      Usuń
  3. Piękny, wzruszający wiersz...Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń