poniedziałek, 2 kwietnia 2018

skaza na białej koszuli

moje imię
nic ci nie powie
to kilka liter
zaledwie
kim jestem
pytasz
zostawiając pustą stronę
na odpowiedź
jaką zapełnię
milczeniem
...
chcę 
niewiedzy 
pustką napisanej
bez marzeń
wspomnień
zastanowienia
co będzie
a co jest
do czego dążyć
to bez znaczenia
jest wiem
...
nie dasz mi 
sensu życia
w pudełku 
z naklejonym sercem
i czerwoną kokardką
nie zamkniesz
istoty mnie
...
chodzę zachwytem
po chwilach
nieistotnych
i zbieram ich kwiaty
do bukietu
bo wiem
że potrafią umknąć
zapachem nieuchwytnym
...
moje imię 
nic ci nie powie
chwilami
też się boję

Michael Cheval - Flight of Inconceivable Consonances
(http://chevalfineart.com)
Znalezione obrazy dla zapytania michael cheval

2 komentarze:

  1. Kiedyś imiona miały magię, były staranniej dobierane, dziś - nadawane przypadkowo, mało mówią o noszącej je osobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to człowiek określa imię, które nosi.
      Dziś są rozliczne mody, ale tak było chyba zawsze w kwestii imion.

      Usuń