sobota, 11 sierpnia 2018

nocą bez snu

nie mogę spać
bo kapie mi
serce
odkręcone tęsknotą
jednostajnym rytmem
kropel
co drążą ciało
wnikając w głąb
liczę gwiazdy
spadające z nieba -
dlaczego nie we mnie
są rozpalone
twoją bliskością
ciepłem noc dotyka
intymności
mojej skóry
drżąc
z niepocałunków
przygryzam wargę
i otwieram drzwi
swoich ud
dla ciebie
choć wiem że nie wejdziesz
dziś
zanurzam łyżeczkę
i czerpię szczęście
z nieba smaku
jak lody z pucharu
na myśl
że jesteś
dla mnie
teraz odległy
a przecież najbliższy
tak
że czuję cię bardziej
niż puls...

Steve Hanks
(https://pl.pinterest.com/pin/547046685957960811/)
women in the paintings 34 Watercolor Master Steve Hanks

6 komentarzy:

  1. Tak wiele takich nocy w życiu każdej wrażliwej istoty...
    Pięknie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to ulga móc przelać swoje uczucia na "papier"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez te słowa przelewa się tęsknota. Z jednej strony trudna, co sny odbiera i męczy, a z drugiej przepełniona pewnością, że utęskniony wróci i wejdzie i pocałuje i wszystko...
    Podobno melancholia jest wsparciem poetów. Jest na pewno domeną wrażliwych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknota czasem przepełnia. Ale sprawia też że wiem jak ważny jest ten ktoś kogo brakuje.

      Usuń