poniedziałek, 13 sierpnia 2018

w cieniu myśli

napiszę
ale ci tego nie wyślę
kolejny raz
napiszę
bo nie mam do kogo
więc wymyślę adres 
i ciebie
bo potrzebuję teraz
żebyś wiedział jak czuję się dziś
bezużyteczna
i choć mnie nie znasz
wcale
właśnie tobie powiem 
bo łatwiej
niemilczeniem
przeszkadzając w toku dnia, wieczora lub nocy
bez sumienia
nie zważając wcale
powiem ci
czuję tak
mocno
jak tylko może czuć
niepotrzebny przedmiot
z porcelany
o niemodnym wzorze
przestawiany na półce
przy wycieraniu kurzu
który nie potrafi
nawet wywrócić się 
i zbić

pękło mi słońce


Steve Hanks 
(https://pl.pinterest.com/pin/449515606531902551/)
Steve Hanks ~ "Taking Five"

7 komentarzy:

  1. Często jest potrzebny ktoś, by mu powiedzieć bez względu na porę dnia co czujemy lub czego nie odczuwamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest potrzebny ktoś komu można powiedzieć.

      Usuń
  2. Podartych listów nie czyta nikt
    tak pękniętych serc nie uciszy żaden krzyk...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że kiedyś pisałam listy do NIKOGO.

    Moje najwyższe uznanie ...Miła Moja...

    OdpowiedzUsuń