czwartek, 14 lutego 2019

kochaj mnie

kochaj mnie
treścią siebie
dziś wczoraj
i za dwa miesiące
do skończenia świata
mimo braku
możliwości
prądu słońca
kochaj mnie
w słowach
uczynkach i myślach
dotykiem tęsknotą
spojrzeniem oczu
kochaj mnie
kiedy śnieg 
zasypuje ulice 
i drzewa i mosty
kiedy słowa są gorzkie
lub milczenie 
zbyt ciężkie
kochaj mnie
mocno do utraty zmysłów
zachłannością
bezwzględnie mnie kochaj
nawet gdy
przerwa jest zdarzeń 
czy odległość myśli
kochaj mnie 
po prostu
bym rozkwitnąć mogła
kobietą

Andriy Markiv
(https://www.facebook.com/AndriyMarkivART)

6 komentarzy:

  1. ... bo kobieta kwitnie gdy jest kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta kwitnie przy właściwym mężczyźnie.

      Usuń
  2. Kochana kobieta ma przez cały rok wiosnę w sercu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kochana kobieta jest jak najpiękniejszy kwiat.

      Usuń
  3. Przypomniałaś mi wiersz Gałczyńskiego: Powiedz mi jak mnie kochasz...

    OdpowiedzUsuń