piątek, 2 października 2020

Przemiana

Jaka była? Zwyczajna. 

Bez słowa spojrzała i uśmiechnęła się. Wchodziła we mnie głębiej obejmując z kolejną chwilą coraz więcej - każdy, zapadły nawet, kąt. Broniłam się – bez szans na wygraną. Uciekałam w popłochu, ale cierpliwym spokojem penetrowała, nasłuchiwała i opukiwała. By nagle zerwać się do galopu, poznać we mnie wszystko – bez skrytości myśli. Naga i bezwstydna stałam się w jej dłoniach, a ona przyjęła mnie taką. Bez udawania i gierek. Wygryzła mnie na wylot, jak woda drążąca kamień. Dotknęła każdej blizny. Przenicowana nie stałam się pokonana. Narodziłam się pozbawiona strachu pełnią swojej istoty.
Bez obaw stanęłam przed lustrem.

 Zobaczyłam ciebie.

Loui Jover
https://www.facebook.com/lojoverart/ 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tekst konkursowy z portalu t3kstura.eu - drabble na temat "Przemiana".

2 komentarze:

  1. trzeba galopować, żeby Cię poznać?
    ja wolę drogę kropli... cierpliwie i nieskończenie długo - do skutku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba. Ale miłość tak właśnie robi - najpierw nieśmiało się skrada, a potem obejmuje całkowitym szaleństwem. Przynajmniej ja tak to czuję. :)

      Usuń