piątek, 7 września 2018

w pośpiechu czekania

niecierpliwa...
taka
moja miłość
wspina się na palcach
wyglądając przez okno
choć zegarek
kręci głową
że jeszcze
nie czas
na ciebie
ale ona 
nie słucha
parzy herbatę
w twoim kubku
ulubionym
udając nadąsaną
że wystygnie
zanim się pojawisz
niecierpliwa 
taka
moja miłość
wyrywa się
biegnąc 
po schodach prawie
by jak najszybciej
przytulić się
do twoich ust
choć ścieżka
wciąż nie czuje
dotyku twoich stóp
a kiedy wreszcie
jesteś
moja miłość
taka niecierpliwa
zwalnia
plącze kroki
staje
bliskością upojona

Andre Kohn
(https://pl.pinterest.com/pin/284149057722549627/)
“The Kiss Series, #17” by Andre Kohn

4 komentarze:

  1. Czasami też bywam taka niecierpliwa, czasem przeraza mnie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nie - zaplatam wtedy wstążki w warkocze, siadam na za dużym krześle i macham nogami... mając wrażenie, że to już za chwilę... zaraz... za moment... :-)

      Usuń
  2. To takie ludzkie ... ta niecierpliwość...

    OdpowiedzUsuń