niedziela, 23 czerwca 2019

bez adresata

kochasz mnie
od zawsze
choć jeszcze
tego nie wiesz
i kiedy trzymasz 
w dłoniach
moje rozdygotane ramiona
widząc kruchość
przysięgasz sobie
że będziesz buforem
od złego i dobrego
by nie rozbiło
w mak 
sumienia resztek
co tykają
jak mechanizm
zegarka
przed wybuchem
a teraz 
mam w sobie skok
z najwyższego piętra
przykładam palec do ust
by nie zakłócać
wygody
patrzę na podłogę
i myślę o tym
że wreszcie trzeba
dorosnąć

Michael Jackson - You Are Not Alone
Minął kolejny dzień
Wciąż jestem sam
Jak może tak być?
Nie ma cię tu ze mną
Nigdy się nie pożegnałaś
Niech ktoś powie dlaczego
Czy musiałaś odchodzić
I zostawić mój świat takim chłodnym?
Co dzień siadam i zadaję sobie pytanie
Jak miłość mogła tak przemknąć?
Coś szepcze mi do ucha mówiąc:
"Nie jesteś sam
Jestem tu z Tobą
Choć jesteś tak daleko
Jestem tu z tobą"
Ale ty nie jesteś sama
Jestem tu z tobą
Choć jesteśmy tak daleko od siebie
Zawsze jesteś w moim sercu
Ale ty nie jesteś sama

Sam, sam
Dlaczego, sam

Kolejna noc
Myślałem, że słyszałem Twój płacz
Wołający bym przyszedł
I wziął cię w ramiona
Słyszę twoje modlitwy
Poniosę twój ciężar
Ale najpierw potrzebuję Twojej dłoni
Wtedy wieczność może się zacząć
Co dzień siadam i zadaję sobie pytanie (…)

2 komentarze:

  1. Witam. Trzeba dorosnąć - to zawsze brzmi groźnie ;) można chodzić po ziemi trzymając głowę w chmurach... Dobrego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymając głowę w chmurach można wpaść pod autobus nieuwagą... :-)
      Dorosłość zawsze ucina skrzydła - niestety.
      Też życzę Ci dobrego dnia. :-)

      Usuń